Zauważasz trendy, które warto wykorzystać w biznesie? Masz świetny pomysł i nie bardzo wiesz czy warto go rozwijać? A może zastanawiasz się jak uodpornić biznes na zewnętrzne turbulencje?
Jeśli kiedykolwiek zastanawiał_ś się nad tymi kwestiami, to zapraszam Cię do posłuchania rozmowy z Zuzanną Mikołajczyk – wizjonerką, strategiem innowacji, ekspertką w dziedzinie innowacji i założycielką Know.How.Match butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji.
Karierę rozpoczynała w firmie rodzinnej Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice. Wraz z zespołem wprowadziła na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże.
Rozmawiamy o tym czym są innowacje, a czym kreatywność. Ale też dla kogo są innowacje – czy innowacjami powinna się interesować jednoosobowa firma?
Zuza opowiada o wyzwaniach związanych z prowadzeniem rodzinnego biznesu, projektowaniem innowacji i budowaniem marki na globalnym rynku. W naszej rozmowie poruszamy także temat roli innowacji w dzisiejszym świecie oraz znaczenie odpowiedniego momentu na ich wdrażanie. Jest też odpowiedź na pytanie kiedy warto porzucać swoje pomysły i jak unikać najczęstszych błędów przy tworzeniu innowacyjnych rozwiązań.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.