O mnie
Biznes fascynuje mnie od zawsze
ale jeszcze bardziej ciekawią mnie ludzie, bez których biznes zwyczajnie nie miałby szansy funkcjonować. Dlatego też realizuję projekty rozwojowe i szkolenia dla pracowników konkretnych organizacji, a do udziału w kolejnych odcinkach Odcieni biznesu zapraszam liderki i liderów, przedstawicieli firm z różnych części biznesu, autorytety w swoich dziedzinach, którzy są dla mnie często inspiracją do dalszego rozwoju.
Wspieram organizacje w rozwoju w kilku obszarach.
Skupiam się na całościowym podejściu
pamiętając, że każdy zespół i pracownik są częścią większej całości.
Jak mówią moi klienci, atutem prowadzonych przeze mnie projektów i szkoleń jest połączenie wiedzy eksperckiej z doświadczeniami płynącymi z wieloletniej praktyki biznesowej w wielu branżach.
Stawiam na pragmatyzm
oraz realną zmianę czyli wdrożenie. Wierzę, że takie podejście daje sens i wspiera ludzi w rozwoju, a firmy w osiąganiu lepszych wyników. Wszystko zaczyna zaczyna się od rozmowy. Jeśli chcą Państwo porozmawiać o swoich wyzwaniach biznesowych, obserwacjach i doświadczeniach zapraszam do kontaktu.
Jak pracuję?
Jednym z głównych elementów mojej pracy jest doradztwo w obszarze rozwoju kompetencji menedżerskich, sprzedażowych i obsługowych w organizacjach.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i stale rozwijanej praktyce, mam szeroki przegląd rynku i podchodzę praktycznie i kreatywnie do wyzwań przed którymi stają moi klienci.
W pierwszej kolejności współpracuję najczęściej z kadrą zarządzającą. Na tym etapie poznaję wyzwania z poziomu strategicznego, co dzięki szerokiemu spojrzeniu pozwala mi projektować programy rozwojowe dopasowane do celów firmy oraz potrzeb klientów.
Z mojego doświadczenia wynika, że właśnie takie podejście gwarantuje realny wpływ na zmiany w firmach oraz długoterminowy sukces.
Z kim pracuję?
Przez ostatnie kilkanaście lat współpracowałam z większością branż na rynku, przy czym w obszarze sprzedaży moje działania koncentrują się na sprzedaży doradczej w sektorze B2B.
Z każdym klientem rozmawiam szczegółowo na temat jego potrzeb i wyzwań przed którymi stanął, co pozwala mi sprawdzić czy jestem w stanie wraz z moim zespołem zrealizować cel, o którym mówi klient. To przekłada się na zadowolenie i satysfakcję moich klientów oraz pozwala mi działać w obszarze ekspertyzy, co daje mierzalny efekt współpracy.
Jak realizuję projekty?
Współpracuję z kilkunastoma trenerami i konsultantami, którzy mają swoją specjalizację i w większości praktyczne doświadczenie biznesowe w danym obszarze. Znają i rozumieją branże klienta. Po pogłębionej analizie potrzeb przedstawiam klientowi propozycję oraz osobę i/lub zespół, który będzie odpowiedzialny za realizację działań w projekcie. Ustalamy sposób współpracy, odpowiedzialności w projekcie, tak by osiągnąć cel, który został postawiony przed projektem.
Pracujemy w różnorodnych zespołach, często rozproszonych, z zastosowaniem różnorodnych narzędzi i form pracy.
Obszary mojej specjalizacji:
Zarządzanie
- rozwój kompetencji menedżerskich
- wdrażanie modelu przywództwa opartego na otwartej komunikacji, dobrej relacji i zaufaniu
- rozwój kompetencji miękkich m.in. komunikacja, asertywność, budowanie relacji)
- zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedażowym
- definiowanie strategii sprzedaży
- wsparcie procesów zarządczych np. projektowanie zespołów sprzedaży
- rozwiązywanie konfliktów w i pomiędzy zespołami – facylitacja, mediacje, interwencje zespołowe
- zarządzanie różnorodnymi wiekowo zespołami
- zarządzanie doświadczeniem klientów oraz jakością obsługi (z uwzględnieniem klientów w różnym wieku)
- zarządzanie różnorodnością wiekową w sprzedaży i obsłudze klienta
Sprzedaż B2B
- sprzedaż (doradcza) B2B
- nowoczesny prospecting w B2B
- negocjacje
- podnoszenie efektywności działów sprzedaży
- zarządzanie różnorodnością wiekową w sprzedaży
Obsługa klienta B2B i B2C
- procesy i standardy sprzedaży oraz obsługi klienta
- podnoszenie efektywności działów obsługi
- zarządzanie różnorodnością wiekową w obsłudze klienta
Pracuję z zastosowaniem narzędzi z grupy Extended Tools: Extended DISC® oraz FinxS Sales Assessment®
Referencje moich klientów dostępne są na moim profilu LinkedIN
Obszary mojej specjalizacji:
Zarządzanie
- rozwój kompetencji menedżerskich
- wdrażanie modelu przywództwa opartego na otwartej komunikacji, dobrej relacji i zaufaniu
- rozwój kompetencji miękkich m.in. komunikacja, asertywność, budowanie relacji)
- zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedażowym
- definiowanie strategii sprzedaży
- wsparcie procesów zarządczych np. projektowanie zespołów sprzedaży
- rozwiązywanie konfliktów w i pomiędzy zespołami – facylitacja, mediacje, interwencje zespołowe
- zarządzanie różnorodnymi wiekowo zespołami
- zarządzanie doświadczeniem klientów oraz jakością obsługi (z uwzględnieniem klientów w różnym wieku)
- zarządzanie różnorodnością wiekową w sprzedaży i obsłudze klienta
Sprzedaż B2B
- sprzedaż (doradcza) B2B
- nowoczesny prospecting w B2B
- negocjacje
- podnoszenie efektywności działów sprzedaży
- zarządzanie różnorodnością wiekową w sprzedaży
Obsługa klienta B2B i B2C
- procesy i standardy sprzedaży oraz obsługi klienta
- podnoszenie efektywności działów obsługi
- zarządzanie różnorodnością wiekową w obsłudze klienta
Pracuję z zastosowaniem narzędzi z grupy Extended Tools: Extended DISC® oraz FinxS Sales Assessment®
Referencje moich klientów dostępne są na moim profilu LinkedIN
Obszary mojej specjalizacji:
- Umiejętności menedżerskie, wdrażanie modelu przywództwa opartego na otwartej komunikacji, dobrej relacji, zaufaniu i współpracy; budowanie zaangażowania, praca z motywacją pracowników, zarządzanie zespołem, przeprowadzanie oceny okresowej
- Umiejętności interpersonalne, m.in.: komunikacja, asertywność, budowanie relacji
- Zarządzanie zmianą
- Negocjacje biznesowe
- Zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedażowym - pracuję z zastosowaniem narzędzi z grupy Extended Tools: Extended DISC® oraz FinxS Sales Assessment®
- Zarządzanie doświadczeniem klientów oraz jakością obsługi
- Coaching zespołowy i 1:1
Prywatnie
Prywatnie uwielbiam podróże, kawę, dobrą kuchnię i wino, co wiąże się również z inną moją pasją czyli poznawaniem historii obyczaju i savoir-vivru oraz obsługą klienta. Od wielu lat przy różnych okazjach dzielę się wiedzą w zakresie etykiety biznesowej i dobrych manier.
Uwielbiam przyglądać się doświadczeniom jakie serwują klientom pracownicy obsługi we wszystkich możliwych sytuacjach.