Projekt #Generations #AgePower

Wokół pokoleń krąży wiele mitów. Czy rzeczywiście Baby Boomersi są lojalni wobec jednej firmy i nie mają potrzeby zmiany pracy? A pokolenie X jest technologicznie zacofane i nie potrafi korzystać z nowoczesnych narzędzi? Millenialsi zaś są nielojalni wobec pracodawców i ciągle zmieniają pracę, a na dodatek są leniwi i roszczeniowi. No i jeszcze przyklejone do smartfona, uzależnione od technologii i nie potrafiące pracować zespołowo Zetki…

Przykłady można mnożyć. Tylko po co utrwalać mity oparte na stereotypach? Sama jestem przedstawicielką pokolenia X, ale znajduję w sobie zarówno cechy pokolenia Boomersów i Zetek. Jak to jest więc z tymi pokoleniami? Czy wojna pokoleń nie jest czasem gorącym tematem poprawiającym klikalność na portalach?

Najlepiej oddać głos samym zainteresowanym. Zapraszam na cykl rozmów z przedstawicielami różnych pokoleń, gdzie opowiadają o swojej percepcji świata, wartościach, potrzebach i tęsknotach.

Rozmawiamy między innymi o tym, czy utożsamiają się ze swoim pokoleniem? Czy wierzą w podziały pokoleniowe, a jeśli tak, to jak je odczuwają? Czy temat generacji jest tematem, który poruszają w swojej codzienności?

Sięgamy do różnych etapów życia i różnorodnych tematów – w co bawili się w dzieciństwie, jaki zespół był najbardziej popularny w czasach ich liceum, jak robią zakupy? Ale też co myślą o AI, pracy na etacie i jak planują swoją emeryturę.

Tym cyklem spotkań chcę Was zachęcić do przyjrzenia się bliżej przedstawicielom różnych pokoleń – od Baby Boomersów, czyli ludzi urodzonych po 1946 roku do przedstawicieli pokolenia Z, czyli tych urodzonych po 1995 roku i wchodzących obecnie na rynek pracy.

Mam nadzieję, że te rozmowy nie tylko przybliżą Wam pokolenia i to, co jest dla nich ważne, ale też że będą pomocne w ich zrozumieniu, a tym samym w prowadzeniu z nimi skutecznej komunikacji.

Szczególnie polecam je osobom zarządzającym zespołami, które złożone są z różnych pokoleń oraz tym wszystkim, którzy zajmują się rekrutacją.

W obliczu trendu starzejącego się społeczeństwa i pogłębiającego się poczucia zagubienia młodych, powinniśmy dbać o budowanie międzypokoleniowych mostów – bo ich jakość będzie wpływać (a w zasadzie już wpływa) na komfort naszego życia i środowisko biznesowe.

Biznes przyjazny wiekowi

#Generations #AgePower #AgePowerInBusiness
Informacja o Cookies

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.

Skip to content