FAQ
Z kim najczęściej pracuję?
Moimi klientami są zespoły zarządzające, dyrektorzy poszczególnych działów biznesowych lub pionów, głównie sprzedaży, obsługi klienta, customer experience oraz ich zespoły czyli przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, KAMowie.
Pracuję zarówno z dużymi korporacjami jak i z klientami z sektora MŚP.
Jakie formy pracy stosujesz?
Pracuję głównie warsztatowo. Podczas spotkań ze mną wiedza teoretyczna ograniczona jest do minimum. Skupiamy się na ćwiczeniu umiejętności oraz doświadczaniu.
W swojej pracy wykorzystuję różnorodne formy pracy: warsztaty w formie stacjonarnej lub online, webinary, wykłady, szkolenia i warsztaty z elementami pracy metodą dramy, kwestionariusze autodiagnozy, sesje coachingowe i mentoringowe.
W sesjach online korzystam z narzędzi i portali, które wspierają przekaz, uatrakcyjniają formę pracy oraz pozwalają na interaktywne działanie uczestników podczas sesji.
Na Twojej stronie nie widzę szkolenia, którego szukam?
Zapraszam Cię do kontaktu telefonicznego bądź przez formularz na stronie. Większość szkoleń przygotowuję w formule „szyte na miarę”, pod jednym tylko warunkiem, że ja bądź jeden z trenerów ze mną współpracujących jest ekspertem w danej dziedzinie i będziemy mogli zaoferować Ci wysoko jakościowe rozwiązanie.
Jedną z podstawowych zasad, którą kieruję się w swojej pracy, jest podejmowanie zleceń, które pozostają w obszarze ekspertyzy mojej lub członków mojego zespołu.
Ile osób może brać udziału w szkoleniu?
Do udziału w szkoleniu lub warsztacie stacjonarnym i online zapraszam grupy 12 osobowe. W webinarach czy krótkich wykładach mogą brać udział większe grupy – tu ograniczenia mogą jedynie wynikać z celów stawianych przed spotkaniem bądź ograniczeń narzędzi, które stosujemy do ich realizacji.
Moimi klientami są zespoły zarządzające, dyrektorzy poszczególnych działów biznesowych lub pionów, głównie sprzedaży, obsługi klienta, customer experience oraz ich zespoły czyli przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, KAMowie.
Pracuję zarówno z dużymi korporacjami jak i z klientami z sektora MŚP.
Przez ostatnie kilkanaście lat pracowałam z większością branż: od usługowej, bankowej, ubezpieczeniowej, logistycznej, automotive, budowlanej, produkcji przemysłowej, elektroniki użytkowej, branżach sprzedających produkty premium czy FMCG.
Pracuję głównie warsztatowo. Podczas spotkań ze mną wiedza teoretyczna ograniczona jest do minimum. Skupiamy się na ćwiczeniu umiejętności oraz doświadczaniu.
W swojej pracy wykorzystuję różnorodne formy pracy: warsztaty w formie stacjonarnej lub online, webinary, wykłady, szkolenia i warsztaty z elementami pracy metodą dramy, kwestionariusze autodiagnozy, sesje coachingowe i mentoringowe.
W sesjach online korzystam z narzędzi i portali, które wspierają przekaz, uatrakcyjniają formę pracy oraz pozwalają na interaktywne działanie uczestników podczas sesji.
Zapraszam Cię do kontaktu telefonicznego bądź przez formularz na stronie. Większość szkoleń przygotowuję w formule „szyte na miarę”, pod jednym tylko warunkiem, że ja bądź jeden z trenerów ze mną współpracujących jest ekspertem w danej dziedzinie i będziemy mogli zaoferować Ci wysoko jakościowe rozwiązanie.
Jedną z podstawowych zasad, którą kieruję się w swojej pracy, jest podejmowanie zleceń, które pozostają w obszarze ekspertyzy mojej lub członków mojego zespołu.
W przypadku szkoleń w sali szkoleniowej najczęściej są to 1 lub 2 dniowe spotkania.
Każde szkolenie przygotowuję w oparciu o potrzeby moich klientów i ich możliwości. Najczęściej pojedynczy blok szkoleniowy trwa od 3 do 3,5h i maksymalnie 7h w ciągu jednego dnia.
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, gdyż zależy to od wielu czynników – zakresu merytorycznego szkolenia, celów, które stawia przed nim mój klient, grupy docelowej czy narzędzi wspierających, które mogą być niezbędne do jego realizacji.
Wszystkie szkolenia, które prowadzę mogą się odbyć w formie online (także te, które nie są opisane na mojej stronie). Realizując szkolenia online posługuję się najchętniej platformie Zoom i MS Teams oraz innymi narzędziami wskazanymi przez moich klientów.
Do udziału w szkoleniu lub warsztacie stacjonarnym i online zapraszam grupy 12 osobowe. W webinarach czy krótkich wykładach mogą brać udział większe grupy – tu ograniczenia mogą jedynie wynikać z celów stawianych przed spotkaniem bądź ograniczeń narzędzi, które stosujemy do ich realizacji.
Do każdego szkolenia jestem gotowa przygotować materiały szkoleniowe w postaci podręcznika zbierającego kluczowe treści szkolenia.
Na szkoleniu uczestnicy otrzymują ode mnie materiały niezbędne do pracy w sali czyli np. wydruki ćwiczeń czy modelu, remindery etc.
Nie znalazłaś/-eś odpowiedzi na pytanie, które Cię nurtuje?
Serdecznie zapraszam do kontaktu!