
Tym razem zabieram Państwa w fascynującą podróż po świecie opowiadania historii. Każdy z nas pamięta pierwsze bajki opowiadane przez rodziców czy dziadków, co więcej powtarzamy je wielokrotnie swoim dzieciom. Od wieków byliśmy przystosowani do przyswajania informacji i przekazywania wiedzy za pomocą opowieści. A jak to sie stało, że storytelling na dobre zagościł w biznesie? Firma z jakiej branży jako pierwsza uzyła historii w swojej biznesowej narracji?
Rozmawiamy o skuteczności storytellingu w marketingu i sprzedaży, tym czy można ją jakoś zmierzyć i podajemy soczysty przykład zwrotu z inwestycji w dobrze napisane historie. Poruszamy temat działania pamięci, emocji i tego jak działa ludzki mózg oraz dlaczego storytelling jest kompetencją przyszłości. Po tej rozmowie już nigdy nie powiesz, że nie umiesz opowidać historii, a korzystając z wskazówek mojej gościni napiszesz własną! Zapraszam na rozmowę z Moniką Górksą – prekursorką i pratyczką storytellingu w Polsce. Monika założyła mistrzowską szkołę storytellingu biznesowego oraz akademię wideostoryellingu online. Jest też autorką kilku książek. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, prezentując, jak technika storytellingu może zwiększyć wartość produktów i usług. Serdecznie zapraszam!
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.