To naturalne, że firmy chcą osiągać sukcesy, generować coraz wyższe przychody, pozyskiwać nowych klientów. Nie są tego jednak w stanie realizować bez swoich pracowników – i choć brzmi to jak truizm, to właśnie ci, którzy pracują na dole organizacyjnych hierarchii mają zazwyczaj bezpośredni dostęp do klientów, a przez to często najlepszą wiedzę, która pozwala podejmować im dobre, jeśli nie najlepsze decyzje. Co robią z tym menedżerowie? W wielu przypadkach nic, albo bardzo niewiele, z niewiadomego powodu wierząc, że dotychczasowe metody zarządzania są nadal skuteczne.
Mój kolejny gość, Radek Matuszewski, jak sam o sobie mówi General Influencer (a oficjalnie General Manager) Groupe SEB Polska, opowiada mi o wdrażaniu kultury odpowiedzialności DBAM, która diametralnie zmieniła jego organizację. O tym co było impulsem do tej zmiany i dlaczego teraz czuje, że ma dużo większy wpływ na firmę niż kiedyś? Dlaczego sformułowanie „co sądzisz” jest kultowym zwrotem w jego firmie, ale także tym co zrobić z wartościami firmy, które najczęściej wiszą na ścianach (i mają niewiele wspólnego z codziennym życiem firmy i jej pracowników).
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.