Radek Matuszewski

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na różnych stanowiskach w obszarze sprzedaży i marketingu w takich firmach jak Coca-Cola, Unilever, Danone.
Od 10 lat jest liderem GROUPE SEB Polska i wspólnie z zespołem rozwija biznes takich marek jak TEFAL, KRUPS i WMF w Polsce, krajach bałtyckich i do niedawna w Ukrainie. Współautor książki “DBAM czyli rebelia w korporacji”, która to książka opowiada o transformacji jaką przeszła Groupe SEB w Polsce od tradycyjnej hierarchicznej do progresywnej organizacji, której kultura pracy nazwana DBAM oparta jest o AUTONOMIĘ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ i ZAUFANIE. Miłośnik sportu, a szczególnie piłki nożnej, którą ogląda oraz kolarstwa i tenisa, które aktywnie uprawia.

Radek Matuszewski

Odcinki z udziałem gościa

Drugą części naszej rozmowy zaczynam nieco prowokacyjnie od pytania dotyczącego roli liderów. Jeśli w organizacji kluczowe decyzje podejmują pracownicy, i co więcej robią to niezwykle skutecznie, co widać po wynikach, to co robią w niej liderzy? Czy są jeszcze do czegoś potrzebni? Pojawia się też temat benefitów wdrożenia kultury odpowiedzialności DBAM – Radek opowiada mi o ...
To naturalne, że firmy chcą osiągać sukcesy, generować coraz wyższe przychody, pozyskiwać nowych klientów. Nie są tego jednak w stanie realizować bez swoich pracowników – i choć brzmi to jak truizm, to właśnie ci, którzy pracują na dole organizacyjnych hierarchii mają zazwyczaj bezpośredni dostęp do klientów, a przez to często najlepszą wiedzę, która pozwala podejmować im dobre,...
Informacja o Cookies

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.

Skip to content