Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na różnych stanowiskach w obszarze sprzedaży i marketingu w takich firmach jak Coca-Cola, Unilever, Danone.
Od 10 lat jest liderem GROUPE SEB Polska i wspólnie z zespołem rozwija biznes takich marek jak TEFAL, KRUPS i WMF w Polsce, krajach bałtyckich i do niedawna w Ukrainie. Współautor książki “DBAM czyli rebelia w korporacji”, która to książka opowiada o transformacji jaką przeszła Groupe SEB w Polsce od tradycyjnej hierarchicznej do progresywnej organizacji, której kultura pracy nazwana DBAM oparta jest o AUTONOMIĘ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ i ZAUFANIE. Miłośnik sportu, a szczególnie piłki nożnej, którą ogląda oraz kolarstwa i tenisa, które aktywnie uprawia.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.