Katarzyna Oracz

Certyfikowana Dyrektor ds. Szczęścia, Well-being Ekspert, trener i twórczyni ogólnopolskiego projektu MORE HAPPINESS. Menadżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w dużych korporacjach, międzynarodowych instytucjach finansowych (m.in. Kredyt Bank S.A., Grupa Santander, Bisnode).

Obecnie związana ze start’upem Gleevery gdzie jako Chief Of Staff odpowiada m.in. za rozwój i strategię. W swoim dorobku posiada kilkunastoletnie doświadczenie w biznesie B2B. Tworzyła, rozwijała i zarządzała szczęśliwymi zespołami sprzedażowymi tworząc przy tym przyjazne oraz angażujące środowisko pracy. Brała udział w wielu projektach dotyczących budowania zaangażowania pracowników. Propagatorka idei well-beingu i pracoszczęścia, fascynatka Psychologii Pozytywnej.

Prelegentka wielu wydarzeń o tematyce szczęścia, well-beingu, optymizmu. Jej zdaniem, rolą każdego menadżera jest tworzenie takiego środowiska pracy, które umożliwia wykorzystanie mocnych stron, wartości i pasji pracownika oraz budowanie swojego szczęścia. Mistrzyni współpracy z różnymi grupami Ludzi. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Wierzy, że pozytywne nastawienie w pracy, dbanie o dobrostan pracowników oraz szczęście w pracy po prostu się opłaca, ponieważ wprost ma przełożenie na wynik operacyjny organizacji. Prywatnie- szczęśliwa mama 3 chłopców (Antka, Ignacego, Kacpra).

Katarzyna-Oracz-min-min

Odcinki z udziałem gościa

O tym, co to znaczy szczęście w pracy, do kiedy pieniądze przynoszą szczęście, w co warto inwestować chcąc Tworzyć szczęśliwe miejsce pracy i wreszcie od kogo w firmach należy ten proces rozpoczynać – w kolejnym odcinku rozmawiam z Katarzyną Oracz, Dyrektorką ds. Szczęścia, propagatorką i fascynatką idei wellbeingu i pracoszczęścia. Rozmawiamy też o KPI w budowaniu szczęśliwych miejsc...
Informacja o Cookies

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.

Skip to content