Ilona Sodolska

Ponoć 93% decyzji zakupowych jest podświadomie powiązanych z kolorami.

Czy w związku z tym kolory mogą zwiększyć zyski w biznesie? A jeśli tak, to który kolor sprzedaje najlepiej?  A może kolory wpływają na nasze decyzje, zanim jeszcze zdążymy je świadomie podjąć?

W tym odcinku Odcieni Biznesu rozmawiam z Iloną Sodolska — ekspertką od psychologii kolorów i wizerunku, która łączy wiedzę naukową, doświadczenie z pracy w międzynarodowych korporacjach i własnej firmie, z pasją do kolorów. Pokazuje, jak barwy – na pierwszy rzut oka błahe – mogą stać się sekretną przewagą w biznesie.

Pytam Ilonę między innymi o to czy kolory mogą kłamać? A co za tym idzie czy także mogą manipulować naszymi emocjami? Ale też jakie błędy kolorystyczne najczęściej popełniają marki? I wreszcie czy kolor ma płeć i wiek?  Jeśli chcesz wiedzieć, co komunikuje Twoja ulubiona barwa – i jak świadomie korzystać z kolorów w biznesie – serdecznie zapraszam do posłuchania naszej rozmowy. 

Te odcinki mogą Cię zainteresować

Informacja o Cookies

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.

Skip to content