#19 Alina Sztoch_Odcienie biznesu

W mojej pamięci lata 90-te to ciepłe lody, gumy Turbo i te o wyglądzie papierosa, serial Beverly Hills 90210, gra Tamagochi i Game boy, kolekcjonowanie kart na impulsy, z których korzystało się w budkach telefonicznych, dżinsowe „dzwony” i oczywiście czarne klapki Kubota na rzep ze skarpetami! 

Nie pamiętam kiedy kuboty zniknęły z rynku, wiem jednak na pewno, że marka została reaktywowana w 2018 roku, co spowodowało na rynku prawdziwe tornado. Dziś markę Kubota rozpoznaje niemal 70% Polek i Polaków, a kuboty to najbardziej kultowe klapki, którym klienci i miłośnicy marki wymyślili hasło: „Kubota to nie klapki to styl życia” i razem z klapkami kupują uśmiech, fantazję, luz i dystans do życia. 

Gościnią kolejnych Odcieni biznesu była Alina Sztoch – Prezeska i Co-Founderka Kuboty. Przekornie nie rozmawiamy o reaktywacji marki, bo ta historia została opowiedziana już wiele razy. Rozmawiamy o tym, jak buduje się love brand i tak wyjątkową firmę jak Kubota oraz jak się taką firmą kieruje. 

Alina opowiada mi m. in. o swoim podejściu do biznesu i skąd w niej wyjątkowa żyłka przedsiębiorczości, kiedy i dlaczego porzuciła wymarzony w dzieciństwie zawód, jaki biznes rozkręciła w pierwszej kolejności i jak wyglądała Jej droga do bycia liderką. Pytam też czy miała jakiś role-model, z czego czerpie inspiracje, na czym polega wyjątkowość kultury organizacyjnej Kuboty i czy wsparcie środowisk LGBTQ+ nie wpłynęło negatywnie na firmę. Pierwszy raz chciałam zrezygnować z zadawania pytania o cienie … jednak pojawia się ono i w tej audycji. 

Te odcinki mogą Cię zainteresować

Informacja o Cookies

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.

Skip to content