konsultant procesów komunikacji i ich projektant. Zajmuje się kwestiami komunikacyjnymi od poziomu strategii po efekty oddziaływania konkretnych komunikatów na audytoria. Jego badania naukowe dotyczyły poziomu narracji o organizacji, a także emocjonalnych reakcji na komunikację, problemów postrzegania sprawiedliwości wynagrodzeń i modeli skutecznej komunikacji w tym zakresie, projektowania właściwego znaczenia komunikacji, wiarygodności informacji, języka dominacji i języka inkluzywnego. W obszarze inkluzywności prowadził warsztaty dla mediów (ogólnopolskie telewizje i dzienniki), instytucji publicznych, a także korporacji międzynarodowych. Jego książki dotyczą główni zagadnień językowych: Retoryka dominacji (2006), Instrukcja obsługi tekstu (2011), Opowieści o Polsce. Retoryka narracji (2012), Mała książeczka o współpracy (2021), a artykuły naukowe – zwłaszcza pisane z Agatą Kostrzewą – zaufania, poczucia sprawiedliwości, oraz przystępności tekstu.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Zaakceptuj, by korzystać z serwisu.